طنز برای ss501
تاريخ : دو شنبهبرچسب:, | 16:13 | نويسنده : 사랑 비


Ss501 یکی از گران مایه ترین دست آوردهای تاریخ بشر است.این دست آورد عظیم تحول شگرفی را در میان مردم جهان خصوصا مردمان شریف آسیایی و در میان آسیایی ها نیز در ایرانیان به وجود آورده است.تازه،طبق آماری که توسط ssدوستان از افرادی که به سایت ما دسترسی ندارند به عمل آمده است،نیمی از این جمعیت عظیم توان اعلام علاقه به این ***** بشریت را ندارند وگرنه ما آدمش بودیم که روسیه در نظرسنجی از ما جلو بزند؟عمرا!!!
ما تحمل این ننگ را نداریم و حاضریم از جان خود گدشته و آن را جبران کنیم.
این گران مایه ترین تصویر تاریخ در بردارنده گنج هایی است که حتی آفریقای جنوبی با 68% کروم،51% طلا و 34%الماسش نمی تواند یک هزارم آن را به تاراج ببرد؟
این گنج عظیم برابر است با 100%از گران بها ترین منابع جهان که 20% آن را هئو یونگ سنگ ملقب به پرنس (هر وقت یادش می افتم دلم قیلی ویلی می رود!!)،20% پارک جونگ مین ملقب به مزه (که قربانش بروم واقعا برازنده اش است!!)20%کیم هیون جونگ ملقب به سگ(خواهشا علاقه مندان به این گنج بزرگ عصبانی و بی جنبه گان و دشمنان او جوگیر نشوند زیرا این گنج بسیار دقیق و منظم می باشند!!)،20%کیم هیونگ جون ملقب به baby (که الهی من هلاک احساسات لطیف تر از برگ سمنش بشوم!!) و 20% را کیم کیو جونگ ملقب به مرکز (واقعا ایشان center خوبی می باشند!!).ای 5 جواهر روی هم 100% از ارزشمندترین های کره زمین را تشکیل می دهند.
و ما در اینجا جمع شدیم...
تا از هر یک از این ***** های تاریخ تقاضا کنیم تا منت بر سر ما نهاده و برگردند و از ریزش میلیارد ها لیتر اشک جلوگیری کنند چرا که ما طاقت نبود شما را نداریم.
مثلا بنده هرگاه آهنگ FIND را می شنوم طاقت نیاورده و خانواده ام را مجبور به خرید ده ها بسته دستمال کاغذی می کنم و مطمئنا بسیاری از ssدوستان از من نیز بدترند.
پس هریک از ما تقاضای خود را به زبان خود بیان می کنیم تا شاید به گوش مبارک برسد:

 



نظرات شما عزیزان:

mahnaz
ساعت20:00---9 شهريور 1392
eshge man feghat 2pm albateh ss501 ro ham dost daram vali 2pm ye chiz digast
پاسخ: هرکسی عقایدی داره


نفس
ساعت14:43---6 شهريور 1392
سلام من عاشق چشم بادومی ها هستم توگروه پسر دابل اس

ودخترها هم اس ان اس دی اما تو وبلاگم عکس کره ای نمیزارم اگه دوست داشتی بهم سر بزن ،نظر بده ولینک ام کن تا لینکت کنم

بت هم عالیه ممنون...
پاسخ: وب توهم عالیه اونی


ali
ساعت22:27---5 خرداد 1392
مهدیه بدجور حالم خرابه داغونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: